close

KECOH ! Gambar Kila Fairy Ini Membuatkan Ramai Lelaki Panas Dingin. Dan Ada Juga Yang Membuat Netizen Hilang Kewarasan Sekejap..Kenapa ?



Loading...

 


Anda pasti kenal dengan artis muda yang satu ini. Kila Fairy, artis muda dan jelita yang akhir-akhir ini sering jadi perhatian umum lantaran keberaniannya untuk tampil seksi. Malah Kila tak segan-segan untuk mempamerkan lekuk tubuhnya yang membuat ramai lelaki panas dingin.

YOU CAN NEVER GO WRONG WITH NASI BIRYANI. DEKAT MALAYSIA NI, TAK MAKAN NASI BIRYANI NI TAK SAH! ANYWAY, BODYDREAM NI POWER. ALMOST EVERYDAY KILA MAKAN NASI, TAPI BERAT BADAN TETAP TURUN. ONE THING FOR SURE YANG KILA NOTICE, BODYDREAM NI CUT/TRIM FATS DEKAT BAHAGIAN TERTENTU SAHAJA. THE BEST PART IS RASA BODYDREAM COCO S SEDAP, SENANG NAK MINUM! SO KALAU NAK FAST RESULTS, KENA MINUM SECARA CONSISTENT. 📱01136060818 📱01136060818 📱01136060818 @COCOSLIMMING_HQ @COCOSLIMMING_HQ @COCOSLIMMING_HQ

A POST SHARED BY KILAFAIRY (@KILAFAIRYOFFICIAL) ON SEP 25, 2017 AT 6:11PM PDT

Sebelum ini kecoh, di laman sosial apabila Wak Doyok memberi komen berunsur 18 SX di foto Kilafairy. Apapun, Wak Doyok dah cakap yang dia sekadar bergurau dengan Kilafairy.

Loading...

Namun terbaru, ada beberapa keping lagi foto Kilafairy yang seakan-akan ingin menonjolkan punggungnya yang mantap itu. Seksi betul! Mata tu jangan salah fokus ya!

Ternyata gambar yang satu ini dapat komen yang berbagai-bagai. Ada netizen meninggalkan komen seakan-akan berbaur lucah. Ini membuatkan hangat.com merasa bimbang dengan kata-kata netizen ini kerana seakan-akan boleh menggugat keselamatan Kila jika berada di khalayak umum.

Tapi jangan tersalah anggap dengan niat Kila ini, sebenarnya dia sedang mempromosikan produk yang dipegangnya. Dalam kapsyen gambar tersebetu bertulis;

Sistem pencernaan dalam perut tak lancar merupakan salah satu punca kegemukkan. That is why body kita ni senang ada spare tyre & muffins. I personally love this Fibermax sebab this detox drink kurang sakit perut , cepat kempiskan perut dan memudahkan untuk poo poo tanpa kesan cirit birit. The best part is makanan heavy yang Kila makan the whole day tu tak berkumpul dalam perut jadi lemak. Consuming 1 sachet Fibermax Bodydream

Apa pun jika diteliti di laman sosial Kila itu, memang banyak gambar-gambar yang menggoda dan menawan, sampai ada yang kata Kilafairy ni sebenarnya ‘obses’ dengan body cantik dia.

Sumber:hangat.com

Loading...



Sumber : BeritaSemasa

Arsip Blog

Popular Post

Cloud Categories

Berita (194)