close

WANITA GELOJOH DALAM HUBUNGAN RANJANG DENGAN SUAMI HAMPIR MAUT !!! PUNCANYA RAMAI TAK PERCAYA !!!



Loading...

Seorang wanita berusia 26 tahun hampir maut selepas bahagian Ovari pecah akibat terlalu ghairah melakukan hubungan intim dengan suami.

 

Menurut malaysia Digest wanita itu dikhabarkan sudah enam bulan tidak bertemu dengan suaminya yang berusia 28 tahun kerana masing-masing bekerja di luar bandar.

Namun pada 19 ogos lalu akhirnya mereka berjumpa dan saling melepaskan rindu.

Bagaimanapun pertemuan romatis pasangan berkenan bertukar tragis apabila wanita itu mengalami kesakitan yang sangat teruk pada bagian perutnya selepas melakukan hubungan intim.

Wanita itu kemudian di kejarkan kehospital selepas mengadu sakit dan tidak sedarkan diri akibat daripada hubungan intim yang terlalu gairah dengan suaminya.

Loading...

Pihak hospital melaporkan,bahwa wanita itu telah kehilangan hampir 40 peratus daripada jumlah darahnya.

Tidak hanya itu,Dr Huang Mei juga mendapati sejumlah darah dan cecair di bagian perut pelvis wanita itu.

“Terdapat kira-kira 1,500ml dalah dalam perutnya hilang, iaitu kira-kira 40 peratus daripada jumlah darah dalam badan.jika terlambat di hantar besar kemungkinan nyawa wanita itu tidak dapat diselamatkan”katanya.

Doktor kemudian segera melakukan laporoskopi diagnosistik ke atas wanita berkanan dan hasil ujian mengesahkan dia mengalami Hemoperitoneum iaitu kehadiran darah dalam rongga peritoneum.

Wanita itu juga turut disahkan mengalami sista ovari yang pecah dibagian kanan dipercayai akibat aktiviti seksual yang agresif.

Selepas membuat pembedahan untuk mengeluarkan sista pada ovarinya,wanita itu kini sudah semakin pulih.

Sumber : ohbuian

Loading...



Sumber : BeritaSemasa

Arsip Blog

Popular Post

Cloud Categories

Berita (194)