close

4 BERANAK MAUT DIHEMPAP TRELER TERMASUK BAYI 10 HARI .. DIPERJALANAN HANTAR ISTERI BERPANTANG (12GAMBAR)



Loading...

Skip to content

BERITASAYU.MY

Portal Berita Malaysia

Gua Musang : Perjalanan sekeluarga pulang ke kampung di Pasir Mas untuk menghantar isteri  pantang bersalin bertukar tragedi apabila kereta mereka terbabas masuk kelaluan bertentangan lalu dirempuh treler muatan beras.

Dalam kemalangan tersebut kereta yang dinaiki 4 sekeluarga itu diseret dan dihempap treler terbabit ke empat-empat mereka dipercayai maut termasuk bayi mereka berusia 10 hari mengikut rekod perubatan bayi terbabit yang dijumpai ditempat kemalangan.

Loading...

Mengikut saksi di belakang kereta mangsa, pemandu kereta yang maut dikenali dengan nama Zainuddin Anuar yang mana kereta dipandu nya hilang kawalan mungkin mengatuk lalu masuk kelaluan treler terbabit.

 

Akhbar melaporkan empat sekeluarga maut selepas terlibat dalam kemalangan ngeri di Jalan Gua Musang-Kuala Krai berhampiran Rancangan Kemajuan Tanah (RKT) Paloh, di sini hari ini.

Timbalan Ketua Polis Daerah Gua Musang, Deputi Superintendan Abdullah Daud berkata, kejadian dipercayai berlaku pada pukul 7.30 pagi ini membabitkan sebuah treler bermuatan beras dan sebuah kenderaan jenis Proton Wira.

“Ketika ini kerja dan operasi masih giat dijalankan oleh pihak polis dan anggota bomba di lokasi kejadian,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Sementara itu, Ketua Balai Balai Bomba dan Penyelamat Gua Musang, Anuar Abas memaklumkan pihaknya menerima panggilan kecemasan pada pukul 7.24 pagi.

Katanya, seramai sembilan anggotanya telah dikejarkan ke tempat kejadian bagi mengeluarkan mangsa yang tersepit.

Semoga roh empat beranak ini dicucuri rahmat mereka pergi di pagi jumaat yang mulia sungguh tragis cara permergian mereka namun Allah lebih sayang kan mereka. Al fatihah

sumber: beritasayu.my




Sumber : BeritaSemasa

Arsip Blog

Popular Post

Cloud Categories

Berita (194)