close

WANITA DIGODA OLEH BAPA MENTUA HINGGA TERLANJUR NEKAD BUAT PENGAKUAN MENGEJUTKAN INI !



Loading...

Wanita Digoda Oleh Bapa Mentua Hingga TERLANJUR Nekad Buat Pengakuan MENGEJUTKAN Ini !

saya adalah mangsa ayah mentua sendiri…setiap masa kena dinodai sewaktu suami keluar…

Wanita Digoda Oleh Bapa Mentua Hingga TERLANJUR Nekad Buat Pengakuan MENGEJUTKAN Ini !

Bagi pasangan yang sudah berkahwin, ada baik buruknya tinggal bersama keluarga mertua. Jika hal ini tidak menimbulkan masalah baguslah namun kebiasaannya lambat laun akan berlaku konflik. Yang pernah melaluinya pasti faham.

Loading...

Mengucap panjang kami apabila membaca luahan jujur seorang isteri yang ‘terlanjur’ bersama bapa mertua! Ikuti pengakuan yang dikongsi di page Kisah Rumah Tangga ini.

 

Suami kesian mahu tinggalkan ayahnya

 

Hai .. Tlg hide kn nama sya, saya nk minta pandangan semua. Saya dh berkhawin selama 4 tahun, saya berumur 24 tahun . Sepanjang perkhawinan saya dan suami tinggal di rumah mil . Tahun pertama semua nya okay berjalan lancar,tahun kedua mil sy menggal atas sakit . Lepas berberapa bulan mil meninngal, saya bercadang nk duduk sndri bersama suami, memandangkn mil pn tkde , fil sy tidak bekerja, jadi sy sedikit segan untuk tgl bersama fil di siang hari .

Masa ni saya mengandung 6 bulan .. Fil saya mula menujukkan minat terhadap saya, habis digoda saya. di beli bunga2 di pegang2 saya, saya tak bg tahu suami risau suami tak percaya, memadangakn fil ni seorang yg berserban putih dh menjadi jemaah tetp di masjid, saya ajak suami berpindah tapi suami kesian kn fil memandngkn hnya dia saja ank lelaki. Saya sngt2 tekanan. Hari2 saya menangis fil saya raba sy, cium saya. Saya juga manusia biasa.

 

Pernah minta suami ceraikan, tertekan

Lama2 saya juga tewas akan desakn cinta dan rasa kasihan pada dia . Apa perlu sy buat, bole dikatakn hmpir setiap hari sy ditdurri fil sndri . Rasa sngt berdosa . Tapi makn lama tmbul perasaan cinta dan syg pada fil sy.. Kerana fil sy sngt pndai mengambil hati, saya cuba buanh jauh2 rasa ni . Tapi fil benar2 hendak mengahwini saya. Tpi saya berangapan dia hnya ingn puaskn nafsu nya . Saya mmg benar2 tak percaya org yg bergitu alim dan warak snggup menodai menantu sndri . Selepas suami sya pergi kerja, habis sy dikerjakn . Mungkin sbb sy ni bendul. Fil kata tidak mengapa kerana dia ayahnya . Suami juga sering kata sy bendul .

Sepajng sy mengandung dri usia 6 bulan sering diperlakukan begitu oleh fil tnpa pengetahuan suami sy . Sehingga lepas beranak habis saja pntg 44 hri sy teros dikerjakn . Sedangkn suami sy dia nasihat supaya berpantang selama 6 bulan . Saya sngt takot jika perbuatan terkutuk sy nk diketahui suami sy . Sy pn tk rela . Tapi sellu lemah dgn kata pujukan nya . Saya sangt berdosa . Sy pernh minta suami ceraikn sy, kerana terlalu tekanan, suami tnya mengapa, saya kata ingt berpindah

 

Ingatkan boleh lari rupanya..

Suami turutkn saya akhirnya kami berpindah. Fil juga suami cari kn seorang jnda yg cntik untuk dikhawini, alhamdulillah dia terima . Sya sngt lega dan bersyukur. Sy hidup dgn bahagia di rumah sendri bersama anak dn suami. Saya sngka sy akn slmt , fil mula buat hal semula. Rindukn sy. Dlm seminggu 2x dia akn kerumah sy dgn alasan nk menjenguk cucu , dia mengajak sy bersama, saya tolak.

Saya tidak ingn lakukan zina terkutuk lagi, tapi dia mengugut untuk menceritakn segalanya apa yg telah sy lakukan dgn dia pada suami sy, sy menangis minta simpti untuk dilepaskn. Fil mendesak, akhirnya sy tewas . Sehinnga sekrang perbuantan ni sering berulang . Sy takot untuk pergi ke pejabat agama, kerana terlalu takot di ambil kesempatan lagi . Tlg la bantu sy .saya sngt tekanan . Fil juga melakukan seks di luar tabii bersama saya . Berkali2 sy diperlakukn sperti hamba . Tlg jgn kecam . Bg pandangan yg murni .

Sumber KRT

……………………………………………..

[ Artikel Trending di Bawah ]

8 KETUA GANGSTER WANITA PALING TERKENAL DI DUNIA. YANG LAST TU MESTI ANDA KENAL…DALAM MALAYSIA TU..GILAK AHHH…

Kita serba maklum jika sebut berkenaan kongsi gelap, jenayah, atau pengedaran dadah, golongan yang banyak terlibat dalam gejala ini semestinya adalah golongan lelaki. Tetapi jarang kita mengetahui bahawa penglibatan wanita dalam jenayah kongsi gelap juga tidak kurang hebatnya.

Mereka kebanyakan terpengaruh dengan pasangan, mempercayai dan kesetiaan terhadap suami mereka yang juga ketua kongsi gelap menyebabkan wanita seperti ini terjerumus dalam kancah jenayah dan kekerasan.

1. Judy Moran (dipenjara 2009-sampai sekarang)

Judy Moran 70, lahir pada 18 Disember 1944 adalah ketua kumpulan kongsi gelap ‘Moran’ yang terkenal di Melbourne, Australia.

Judy adalah isteri kepada John Leslie, seorang kartel dadah yang terkenal di Sydney. Leslie ditembak mati pada tahun 1982 dalam konflik berkaitan kongsi gelap di Sydney.

Hasil perkahwinan dengan Leslie, mereka dikurniakan anak bernama Mark Moran juga seorang ahli kongsi gelap dan akhirnya terbunuh pada tahun 2000.

2. Xie Caiping (dipenjara, 2009-sampai sekarang)

Di bandar Chongqing,Cina kerajaan melaksanakan tindakan keras terhadap jenayah terancang. sebuah operasi besar-besaran telah dilancarkan dan menangkap hampir 1.500 penjenayah, yang semuanya berada dibawah pimpinan Xie Caiping.

Sebagai ketua, Caiping menjalankan pusat perjudian haram dan merasuah anggota polis untuk mengelak dikenakan tindakan.

3. Sandra Avila Beltran (dipenjara 2007-sampai sekarang)

Beltran lahir dan dibesarkan untuk menjadi “GodMother” Mexico. Pakciknya adalah pengedar dadah di mexico.Dia mendapat julukan “Ratu Pasifik kerana dia menjadi orang tengah antara kartel Valle del Norte colombia dan kartel Sinaloa, dan membantu mengembangkan laluan rahsia penyelundupan dadah di sepanjang Pantai Pasifik Mexico.

Sandra sendiri dipenjara ketika menghadapi tuduhan jenayah terancang dan pencucian wang.

4. Rosetta Cutolo (dipenjara 1993-sampai sekarang)

Kecewa kerana ahli keluarganya ditangkap polis, dia menyambung legasi kongsi gelap ini dengan meneruskan perniagaan milik keluarga mereka. Dia menjadi senarai suspek yang paling dikhendaki di Itali,kerana dia termasuk anggota keluarga Raffaele Cutolo, Nuova Camorra Organizzata (NCO), iaitu gangster yang paling digeruni di Itali.

Setelah menyerang balai polis Itali di tahun 1981, dia menghabiskan 10 tahun sebagai buruan sampai akhirnya menyerah diri.

5. Maria Licciardi (dipenjara, 2001-sampai sekarang)

Dari tahun 1993 hingga 2001, Maria Licciardi adalah ketua keluarga Licciardi dan “Capo di Tutti Capi” gangster dari Napoli.

Di bawah pimpinannya, keluarga Licciardi menjadi lebih terancang, dan lebih menguntungkan dalam segala usaha mereka. Perniagaan yang paling menguntungkan yang diusahakan keluarga

Licciardi adalah pelacuran di Camorra.

6. Maria Chata Leon (dipenjara 2010-sampai sekarang)

Seorang ibu 44 tahun dengan 13 orang anak mungkin kedengarannya tidak terlalu berbahaya. Namun berbeza dengan Maria Leon, dia menjadi pemimpin pengedaran dadah dan ubat bius yang menguasai timur laut Los Angeles.

Dia menjalankan perniagaan ini demi memberikan pendidikan untuk anak-anaknya.

7. Griselda Blanco (Kali terakhir dipenjarakan pada tahun 1998)

Ketika berusia 11 tahun, dia menculik anak orang kaya yang tinggal berdekatan dengan harapan mendapatkan wang tebusan. Ketika orang tua dari anak yang diculiknya menyatakan tidak mahu memberikan wang tebusan, dia terus menembak mangsa tersebut.

Setelah pindah ke New York dari colombia di era 70-an dan memulakan kariernya dalam penyeludupan dadah.

Setelah berhijrah ke Miami, dia menjadikan ibukota tersebut sebagai bandar kokain. Blanco diyakini telah mendalangi lebih dari 200 pembunuhan sepanjang kariernya. Pada tahun 1988, dia ditangkap oleh DEA di California dan menghabiskan 16 tahun di penjara.

8. Bini-Biniku Gangster

Bini-Biniku Gangster ialah sebuah filem bergenre aksi komedi yang ditayangkan pada 22 September 2011 di Malaysia. Filem ini diarahkan oleh Ismail `Bob’ Hashim dan dibintangi oleh Shaheizy Sam, Yana Samsudin, Intan Ladyana, dan Zalif Sidek ini menceritakan kegiatan isteri-isterinya dalam kumpulan kongsi gelap. Jangan marah aaa…

Sumber : pawerviral

Loading...



Sumber : BeritaSemasa

Arsip Blog

Popular Post

Cloud Categories

Berita (194)