close

Aktres Kingsman 2 Dibantu Suami Ketika Adegan Cumbu


Kingsman: The Golden Circle mempunyai sebuah adegan seks di festival musik Glastonbury yang dikatakan sangat kontroversial. Adegannya melibatkan Taron Egerton sebagai Eggsy yang harus menanamkan alat keselamatan ke dalam kelamin karakter wanita yang diperanankan oleh model Poppy Delevingne.

Sejak akhir-akhir ini, Taron Egerton menyampaikan perihal adegan seks Kingsman: The Golden Circle. Dia mengaku sangat tidak selesa ketika pergambaran adegan tersebut, seperti dikabarkan.

“Itu adalah hari yang sangat saya takutkan,” katanya dengan rasa bimbang.

“Pergambaran di filem pertama saya sangat cemas sebelum melakukannya dan Matthew(Pengarah) tidak mengatakan bahawa saya tidak akan benar-benar berada dalam adegannya.

Di filem pertama Taron tidak terlibat adegan seks, tapi di filem kedua dia harus bermesraan. Bernasib baik dia dapat bantuan ketika adegan seks secara detail diambil.

“Di filem kedua ini, saya terpaksa melakukan adegan seks ini dan saya berkata kepada Matthew, ‘Aku tidak selesa melakukan ini.’

Jadi itu bukan tangan Taron namun itu tangan suami Poppy Delevingnes, dia menyelamatkan saya.”

Sumber: Hangat.com Via Soya Lemon




Sumber : KepohKuat

Arsip Blog

Popular Post

Cloud Categories

Berita (194)